SKZ zet zich dagelijks in voor professionele en betrouwbare kinderopvang. Elke dag streven we ernaar om jouw kind van de beste zorg te voorzien.

We staan daarbij altijd openen voor verbetering. Heb je tips over hoe wij onze dienstverlening beter kunnen inrichten dan horen wij die graag!

Het kan helaas gebeuren dat zaken anders lopen dan je van ons verwacht. Natuurlijk horen wij dit graag, zodat wij jouw klacht kunnen onderzoeken en oplossen.

We vinden een open communicatie en korte lijnen belangrijk en hebben daarvoor de volgende klachtenprocedure opgesteld.

Stap 1 – Bespreekbaar maken
Als je ergens ontevreden over bent of een klacht hebt, dan kun je dit bespreken met de mentor van je kind. Hij of zij zal proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Stap 2 – Gesprek met leidinggevende
Kom je er niet uit met betreffende pedagogisch medewerker dan kun je je wenden tot zijn of haar locatie manager.

Stap 3 – Interne klachtenregeling
Is de klacht na een gesprek met de locatie manager niet opgelost dan kun je een officiele klacht indienen. Klik hier voor ons uitgebreide klachtenprotocol. Onder stap 4 vind je ons online klachtenformulier.

Stap 4 – Externe klachtencommissie
Bent je uiteindelijk niet tevreden over de afhandeling van de klacht door SKZ dan kun je volgens onze voorwaarden en het klachtenprotocol de klacht indienen via het Klachtenloket Kinderopvang de klacht melden bij de Geschillencommissie.  

Klachtenformulier

 

  • Stap 1: gegevens aanvrager
  • Stap 2: klacht/verbeterpunt/opmerking

SKZ in beeld

SKZ in beeld

  • Elke ochtend genieten de baby's en peuters van een fruitmoment.
  • “Dat kan ik al!” Samen nieuwe materialen ontdekken.
  • Lekker zelf experimenteren in de ‘keuken’.
  • Met onze uitdagende speelhoeken kunnen de peuters verhalen uit het ‘echte’ leven naspelen.
  • Lekker bewegen in de buitenlucht. Durf jij nóg hoger?
  • We begeleiden interacties tussen de kinderen.
  • Gezellig samen lezen. Welk boek wordt het?
  • In kook café Binnenstebuiten maken we verse smoothies, heerlijke pasta's en maken we kennis met de verschillende ingrediënten.
  • Veilig en vertrouwd door een warm contact met de pedagogisch medewerkers.
  • Genoeg tijd om jezelf te ontdekken!
  • Gezellig en leerzaam in de groep: samen aan tafel eten. Zullen we nog een liedje zingen?
  • Proost! Welke kleur beker heb jij?
  • Wat is er leuker dan je eigen boterham smeren! Kijk, dit kan ik zelf!
  • Zo leren peuters over vol en leeg, over hard en zacht én over structuren, net als straks op school.
  • De nieuwsgierige aard van de peuters levert leuk samenspel op.
  • We sluiten aan bij de interesses van de kinderen én dagen hen uit tot het opdoen van nieuwe ervaringen.
  • Het oudere BSO kind wil graag ‘nieuw en anders dan anders’: uitdagende 7+ activiteiten in het atelier.
  • Lekker buitenspelen tijdens een BSO (mid)dag.
  • Op ontdekkingstocht.